Baldır Eritme Hareketleri Nelerdir?
12 Temmuz 2024

Baldır Eritme Hareketleri Nelerdir?

Baldır Eritme Hareketleri

Vücudun belirli bölgelerinde biriken fazla yağlar ve kilolar pek çok kişi için ortak bir sorundur. Bu yağlardan kurtulmak için kalça, bacak ve baldır eritme hareketleri bulunmaktadır. Ancak, baldır eritme hareketlerinin etkili olabilmesi için sabırlı bir şekilde ve düzenli olarak uygulanmaları gerekmektedir. Baldır bölgesindeki yağları eritmek özellikle kadınlar arasında yaygın bir istektir. Neyse ki, spor salonuna gitmeden evde yapılabilecek birçok etkili yöntem bulunmaktadır. Ancak unutulmamalıdır ki, herhangi bir egzersiz programı tek başına yeterli olmayabilir. Uygulanacak olan baldır eritme hareketleri, sağlıklı bir diyet programı ile desteklenmelidir. Eğer siz de bu hedefe ulaşmak istiyorsanız, aşağıda yer alan baldır eritme hareketleri programına göz atmanızı öneririm.

Sandalyeye Çıkma-İnme Hareketi

Sandalyeye çıkma ve inme hareketi, baldır eritme hareketleri arasında en etkili yöntemlerden biridir. Bu hareketi yapmak için sandalyenin yanına geçiniz ve ellerinizi belinize koyunuz. Sol bacağınızı sandalyeye atarak, sağ ayağınızla sandalyeye çıkıp ininiz. Bu sırada sol bacağınızı sabit tutarak sandalyede kalmaya devam edin. İşlemi 10 kez uyguladıktan sonra, diğer bacak için sandalyenin diğer tarafına geçiniz. Sandalyeye çıkma ve inme hareketi, baldır eritme hareketleri arasında en kolay ve en etkili egzersizlerden biridir.

Squat Hareketi

Squat hareketi, kalça, üst bacak ve baldırları tamamen şekillendiren ve sıkılaştıran bir harekettir. Squat yaparken vücut ağırlığınızı kullanmalısınız. Ek ağırlıklar bacak kaslarınızın çabuk yorulmasına neden olabilir. Squat hareketini yapmak için öncelikle bacaklarınızı omuz genişliğinde açıp dik durunuz. Ardından, baldırlar yere paralel olana kadar aşağıya doğru çömeliniz. Kalçalar dışarı çıkacak şekilde oturma hareketini uygulayınız. Dizlerinize fazla ağırlık vermemeye dikkat ediniz. Daha sonra nefes vererek, bacak kuvvetiyle yavaşça dik konuma geliniz. Bu hareketi 3 set olarak, 15-20 kez tekrarlayınız.

Tırmanma Egzersizi

Tırmanma egzersizi, baldır bölgesinde yağ yakımı açısından oldukça etkili bir egzersizdir. Tırmanma egzersizi yapmak için şınav pozisyonuna geçiniz. Sırtınız düz, kalçalarınız dışarı çıkmayacak şekilde durunuz. Ardından sağ bacağınızı göğsünüze doğru çekip tekrar aşağıya kaydırınız. Tırmanma egzersizini uygularken, sağ bacağınız aşağıya doğru kayarken, sol bacağınızı göğsünüze doğru çekiniz. Ayaklarınızın daha iyi kaymasını sağlamak için peçete kullanabilirsiniz. Her 1 dakikada bir yüksek tempolu tırmanma hareketi yaparak dinleniniz.

İp Atlamak

Kardiyo özelliği olan ip atlama, vücutta yağ yaktırma gibi bir özelliğe de sahiptir. İp atlama hareketi, zıplama hareketinden dolayı baldır bölgelerinde yoğunlaşarak bölgesel sıkılaşma için etkili bir yöntemdir. İp atlama seviyesini ve hızını kendi seviyenize göre belirlemelisiniz. Gün içinde orta tempolu 10 dakika kadar ip atlamak bölgesel sıkılaşma için yeterlidir. Bunun yanında koşu ile birleştirirseniz, yaktığınız kalori miktarı da yüksek oranda artacaktır.

Sonuç

Baldır eritme hareketleri, düzenli ve disiplinli bir şekilde uygulandığında etkili sonuçlar elde edilebilir. Ancak, bu egzersizlerin sağlıklı bir diyet ve genel bir yaşam tarzı değişikliği ile desteklenmesi gerektiğini unutmayınız. Sabırlı olmalı ve hedeflerinize ulaşmak için kararlılıkla devam etmelisiniz. Bu şekilde, daha sağlıklı ve fit bir vücuda kavuşabilirsiniz.

Sizden Gelen Sorular / Yorumlar

İlk soruyu siz sormak istermisiniz?

Soru Sor / Yorum Yap

şifre

Çok Okunanlar

Bacak Hareketleri Nelerdir?

Bacak Hareketleri Nelerdir?

Popüler İçerikler

İlginizi Çekebilir

Haber Bülteni

Popüler İçerik

Güneşin Hareketleri Güneşin Dönme Hareketleri

Güneşin Hareketleri Güneşin Dönme Hareketleri

Evde Omuz Genişletme Hareketleri Nelerdir?

Evde Omuz Genişletme Hareketleri Nelerdir?

Karın Sıkılaştırma Hareketleri Nasıl Yapılır?

Karın Sıkılaştırma Hareketleri Nasıl Yapılır?

Peristaltik Hareket Nedir?

Peristaltik Hareket Nedir?

Body Hareketleri Nelerdir?

Body Hareketleri Nelerdir?

Güncel

Fitness Omuz Hareketleri Nelerdir?

Fitness Omuz Hareketleri Nelerdir?

Güncel

Kanat Hareketleri Nelerdir?

Kanat Hareketleri Nelerdir?

Beden Dili Hareketleri Nelerdir?

Beden Dili Hareketleri Nelerdir?

İç Bacak Eritme Hareketleri Nelerdir?

İç Bacak Eritme Hareketleri Nelerdir?

Bel Hareketleri Nelerdir?

Bel Hareketleri Nelerdir?

İki Boyutta Bağıl Hareket

İki Boyutta Bağıl Hareket

Kolay Jimnastik Hareketleri Nelerdir?

Kolay Jimnastik Hareketleri Nelerdir?

Vücut Hareketleri Nelerdir?

Vücut Hareketleri Nelerdir?