Alt Karın Eritme Hareketleri Nelerdir?
12 Temmuz 2024

Alt Karın Eritme Hareketleri Nelerdir?

Alt Karın Eritme Hareketleri

Alt karın bölgesinde oluşan yağlanma, hem giydiğimiz elbiselerde belli olmasına hem de istediğimiz bedende kıyafetler giymemize engel olmakta ve görsel açıdan hoş bir görüntü oluşturmamaktadır. Yaklaşan yaz günleri ve giyeceğimiz ince ve dar kıyafetleri düşününce, bu yağlardan kurtulmak ve daha fit bir vücuda sahip olmak için evde rahatlıkla yapabileceğiniz alt karın eritme hareketleri ile hem yağlardan kurtulabilir hem de daha sıkı bir vücuda sahip olabilirsiniz. Alt karın bölgesinde çekici ve sıkı bir görüntü yakalamak için öncelikle beslenmeye dikkat etmek şarttır. Akşam yediden sonra aşırı karbonhidrat ve yağ içeren yiyecekler tüketmemek ve gün içinde daha düzenli beslenmeye özen göstermek gerekmektedir. Ayrıca bol su içmek ve özellikle egzersiz yaparken su tüketimine dikkat etmek önemlidir.

Yukarı İtme Alt Karın Eritme Hareketi

Bu hareket, orta zorluktadır ve alt karın kaslarını tamamen sıkılaştırmaya yönelik bir harekettir. Hareketi yaparken sırtınızın yumuşak bir tabanda olması önemlidir. Egzersiz için kullanılan matlardan varsa kullanmanız faydalı olacaktır. Yoksa benzer bir minder temin ederek de başlayabilirsiniz.

Uygulanışı

Sırt üstü uzanarak karnınızı sıkılaştırın ve elleriniz ile bel boşluğunu destekleyin. Bacaklarınızı bükmeden tam dik şekilde (90 derecelik açı yapacak şekilde) havaya kaldırın. Karnınızdan ve belinizden destek alarak bacaklarınızı yukarı doğru itin, 3 saniye bekletin ve aşağı indirin. Bu hareketi setler halinde on kez tekrar ederek üç set yapabilirsiniz.

Statik İtme Alt Karın Eritme Hareketi

Doğrudan alt karın bölgesini çalıştırmayı amaçlayan bu hareket, kaslarınızı ısıtır ve sıkılaşmasını sağlar.

Uygulanışı

Sırt üstü yere uzanın ve bel boşluğunun kapanmasını sağlayacak şekilde karnınızı sıkın. Bacaklarınızı diz kapağınızdan 90 derece açı yapacak şekilde bükün ve ellerinizle bacaklarınızı itin. Aynı zamanda bacaklarınızı hareket ettirmemeye çalışarak bacaklarınız ile de ellerinizi itmeye çalışın. 2 saniye kadar itip serbest bırakın. Bu hareketi 10 kez tekrarlayın ve 3 set yapın.

Tırmanma Hareketi

Alt karın bölgesini çalıştırmada yüksek etkiye sahip bir harekettir. Karın bölgesini sıkılaştırmanın yanında yüksek oranda kalori harcamanıza da yardımcı olur. Karın bölgesini tamamen eritmek ve daha sıkı bir karna sahip olmak için tüm kas bölgelerine yönelik çalışmak etkili olacaktır.

Uygulanışı

Şınav pozisyonuna geçerek karnınızı sıkın. Bel, kalça ve sırt bölgenizi paralel konuma getirin. Yamaca tırmanıyormuş gibi bacağınızı karnınıza doğru çekin ve geri itin. Bir bacağınızı çekerken diğerini itin. Hızlı bir şekilde hareketi yapmaya devam edin. Hareketin hızını kendinize göre belirleyin ve her hareket arasında en az 30 saniye mola vermeyi ve ısınmadan ağır hareketler yapmamaya özen gösterin.

Ekstra Bilgiler

  • Egzersizlerin etkisini artırmak için düzenli olarak yürüyüş veya koşu yapabilirsiniz.
  • Beslenme düzeninizi protein ağırlıklı yaparak kas gelişimini destekleyebilirsiniz.
  • Yağ yakımını hızlandırmak için yeşil çay gibi doğal metabolizma hızlandırıcı içecekler tüketebilirsiniz.
  • Uyku düzeninize dikkat ederek vücudunuzun dinlenmesini ve yenilenmesini sağlayabilirsiniz.

Sizden Gelen Sorular / Yorumlar

İlk soruyu siz sormak istermisiniz?

Soru Sor / Yorum Yap

şifre

Çok Okunanlar

Haber Bülteni

Popüler İçerik

Dumbell Hareketleri Nelerdir?

Dumbell Hareketleri Nelerdir?

Dambıl Hareketleri Nelerdir?

Dambıl Hareketleri Nelerdir?

Isınma Hareketleri Nelerdir?

Isınma Hareketleri Nelerdir?

Deadlift Hareketi Nasıl Yapılmalıdır?

Deadlift Hareketi Nasıl Yapılmalıdır?

Kol İnceltme Hareketleri Nelerdir?

Kol İnceltme Hareketleri Nelerdir?

Güncel

Jimnastik Hareketleri Nelerdir?

Jimnastik Hareketleri Nelerdir?

Güncel

Omuz Kası Geliştirme Hareketleri Nelerdir?

Omuz Kası Geliştirme Hareketleri Nelerdir?

Güncel

Mide Hareketleri Nelerdir?

Mide Hareketleri Nelerdir?

Göbek Hareketleri Nelerdir?

Göbek Hareketleri Nelerdir?

Ayak Hareketleri Nasıl Yapılır?

Ayak Hareketleri Nasıl Yapılır?

Hareket Çeşitleri Nelerdir?

Hareket Çeşitleri Nelerdir?

Bel Yanları Eritme Hareketleri Nelerdir?

Bel Yanları Eritme Hareketleri Nelerdir?

Spor Hareketleri Nelerdir?

Spor Hareketleri Nelerdir?

Arka Kol Hareketleri Nelerdir?

Arka Kol Hareketleri Nelerdir?

Omuz Geliştirme Hareketleri Nelerdir?

Omuz Geliştirme Hareketleri Nelerdir?

Kalça ve Basen Eritme Hareketleri Nelerdir?

Kalça ve Basen Eritme Hareketleri Nelerdir?

Tekvando Hareketleri Nelerdir?

Tekvando Hareketleri Nelerdir?

Boyun Hareketleri Nelerdir?

Boyun Hareketleri Nelerdir?

Dil Hareketleri Nelerdir?

Dil Hareketleri Nelerdir?

Kanat Hareketleri Nelerdir?

Kanat Hareketleri Nelerdir?

Basen Eriten Pilates Hareketleri Nelerdir?

Basen Eriten Pilates Hareketleri Nelerdir?

Zayıflama Hareketleri Nasıl Yapılır?

Zayıflama Hareketleri Nasıl Yapılır?

Mekik Hareketleri Nelerdir?

Mekik Hareketleri Nelerdir?